Call centre to nie tylko miejsce codziennej pracy, ale przede wszystkim dźwignia biznesu wszędzie tam, gdzie na pierwszym miejscu stawia się kontakt z klientem. Słuchawki nagłowne są urządzeniami koniecznymi w zapewnieniu komfortu pracy, która należy do dość uciążliwych ze względu na ciągłe przebywanie w słuchawkach. Od nich więc zależy ergonomia pracy.
Gdzie po słuchawki call center?
Jeżeli poszukujesz najlepszych słuchawek, które pomogą Ci zwiększyć możliwości biznesowe swojej firmy, musisz zaopatrzyć się w profesjonalne słuchawki call center. Należą do nich słuchawki Platira, szczególnie przeznaczone do telefonicznej obsługi call center oraz dla pracowników biurowych. Wybierz ofertę słuchawek nagłownych z mikrofonem na stronie sklepu www.4ip.pl możesz też się poradzić jakie słuchawki wybrać?
Jakie słuchawki call center najlepsze?
Słuchawki umożliwiają transfer połączeń za pomocą funkcji „tran” oraz odbiór połączeń z poziomu słuchawki nagłownej poprzez funkcję „headset”. Zestaw nagłowny na dwoje uszu Platora PRO sprawdzi się w każdym call centre. Serię Platora Pro zastosujesz wszędzie tam, gdzie panuje hałas, posłuży do zwiększenia produktywności pracy. Wzmocnienia zabezpieczą przed uszkodzeniami podczas długiej pracy. Seria Pro charakteryzuje się cechuje wytrzymałością i łatwością w obsłudze.
W sklepie Axtel udało mi się kupić najlepsze słuchawki do pracy w call centre.
Jako wieloletni konsultant doskonale wiem, jak ważna jest ergonomia pracy podczas pracy w call centre.